lauantai 5. maaliskuuta 2011

Lentäjän poika


"Minä istuin kiitotien päähän,

Jäin ihmettä katselemaan.

Kone kaunis kuin lentäjän luusta tehty,

Yllytti moottoreitaan"
 
-Edu Kettunen-
 
 
Aina mulla tulee tästä leimasimesta tuo kappale mieleen :)
Tämä kortti valmistui jo viime viikonloppuna, mutta bingo haasteen perustamisen tiimoilta jäi tänne laittamatta.
 

Olin jo värittänyt kuvan kun rupesin etsimään kuvaan sopivia papereita... ja kylläpä piti ihan ihmetellä, miten DCWV:n "The Natural stack" lehtiössä oli paperit kuin "samasta puusta veistetty".. vai mitä mieltä olette pojan housuista ja taustapaperista :)



Kortti avattuna


Koristeita en tähän korttiin pahemmin laitellut, muutamia nappeja ja kukan, joten lisää näköä  tuomaan tikkailin taas papereitten reunat :)


Tää leimasin on kyllä myös yks mun lempparini Penny Blackin leimasimista :)
Kuva väritetty Distresseillä.

Mitäs tykkäät :)


Edit: Oli pakko lisätä vielä tuo youtube-video, sillä tää kappalekin on niin hyvä :)

1 kommentti:

  1. Samaa laulua hyräilen aina minäkin, kun tämän leimasimen nään:)
    Hienosti yhteensopiva taustapapru kuvan kanssa, kortti muutenkin tasapainoinen, mä tykkään!

    VastaaPoista